23/08

är helt slut!!! har jobbat från 12-21, 9 timmar!!! de känns lite värdelöst när nästan allt jag tjänade idag kommer att gå till telefonen jag köpte av Eve... de känns lite jobbit, men å andra sidan så har jag ju en ny och bättre mbil :) allti nått ;)  de va ganska mkt folk idag så de vart ingen lugn och ro ;) men de va rätt så kul ändå :p

imorn kommer de nog bli en soft dag :) börjar inte förens vid 10 imrn ocg går till 2 sen ska jag vara hundvakt, hämta lillen vid 4 och sen vid 6 ska jag till stallet och rida Undri och Kolan :) de  blir nog en toppen dag :)
sen längtar jag tills på onsda när vi ska åka till Öregrund på konferensen :) de kommer bli så kul :) fst de kommer bli en aning jobbit att ara utan dator i 5 dar :S men de ska väl gå ;) kommer nog ändå inte ha tid för den lär ju ha en massa kul å göra med allt folk :)

nu ska jag nog aldeles strax gå upp och läsa och sen sova :p

Måste bara säga grattis till Alice!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0